• Gratis frakt over 299 kr og gratis retur
  • 30 Dagers åpent kjøp
  • Toll & moms inkludert i prisen
0 : : 0 : : 0 -30% på klær, sko & utstyr
molten

Molten

14 produkter

Molten

Molten Co. ble grunnlagt den 1. november 1985 som et utviklings, salgs- og produksjonsselskap som spesialiserte seg på atletiske baller og bildeler.

Hovedkontoret til Molten Co. er lokalisert i Hiroshima, Japan. For øyeblikket har Molten-gruppen cirka 5000 ansatte både i Japan og resten av verden.

Molten har 15 fabrikker som er lokalisert over hele verden: Thailand, Amerika, Mexico, Europa og Kina.

Opphavet til Molten-navnet:

”Molten” kommer fra det engelske verbet "å smelte". Definisjonen innebærer å løse opp formede tilstander, og når det kommer til Molton Co. menes det "å kase av seg den gamle huden og skape seg en ny". Navnet Molten ble valgt fordi det betyr å beholde det beste fra det gamle, og tilføre dette til det nye. I løpet av de siste 59 årene har det vært en sterk utvikling av nye produkter, og produktene deres er blitt sendt over hele verden. Molten tilbyr kontinuerlig atletiske baller av høyeste kvalitet. Denne retningslinjen forblir uforandret hos Molten Co. Molten Co. garanterer at de alltid vil fremstille og tilby verdens beste kvalitet på baller. "The only one and number one"-produktet i verden uansett hvor i verden ballene lages.

Ved å kombinere den opprinnelige, japanske teknologien med verdens beste teknologi og materiale, fremmer Moltens sitt ”Global Optimum Management”.

For å dekke alle områdene til Molten Co. har de seks foreninger plassert over hele verden, både i USA, Mexico, Tyskland, Thailand, Kina og Japan. Disse seks stedene gjør Molten Co. til verdens største idretts- og sportsprodusent. De eier sin egen merkevare, styrer sine egne leveranser og og gjennomfører sine egne salg og markedsføring.

I motsetning til andre, er Molten Co. et selskap som er grunnlagt i sitt image. Deres "brand statement" sier "For the real game", og Molten arbeider for å ha en ekte forståelse av markedet. Molten observerer retningen på markedet og lytter nøye til alle behovene til kundene.

Historien bak OL-ballen:

Helt siden vi ble antatt som den offisielle basketballen under OL i Los Angeles i 1984, er Molten-ballen blitt brukt i åtte etterfølgende OL: Seoul, Barcelona, Atlanta, Sydney, Aten, Peking og London.
Molten-ballen er blitt brukt i utallige store sportsarrangementer. Moltens produkter er høyt ansett og rangert som ”The only one and number one”.  Andre selskaper lager lignende produkter, men ingen kan sammenlignes med den høye standarden på Moltens produkter.
Molten er og blir stolte over sin topplassering, sin rankede toppstatus og anser seg selv som globale ledere på området.

Molten

Molten Co. ble grunnlagt den 1. november 1985 som et utviklings, salgs- og produksjonsselskap som spesialiserte seg på atletiske baller og bildeler.

Hovedkontoret til Molten Co. er lokalisert i Hiroshima, Japan. For øyeblikket har Molten-gruppen cirka 5000 ansatte både i Japan og resten av verden.

Molten har 15 fabrikker som er lokalisert over hele verden: Thailand, Amerika, Mexico, Europa og Kina.

Opphavet til Molten-navnet:

”Molten” kommer fra det engelske verbet "å smelte". Definisjonen innebærer å løse opp formede tilstander, og når det kommer til Molton Co. menes det "å kase av seg den gamle huden og skape seg en ny". Navnet Molten ble valgt fordi det betyr å beholde det beste fra det gamle, og tilføre dette til det nye. I løpet av de siste 59 årene har det vært en sterk utvikling av nye produkter, og produktene deres er blitt sendt over hele verden. Molten tilbyr kontinuerlig atletiske baller av høyeste kvalitet. Denne retningslinjen forblir uforandret hos Molten Co. Molten Co. garanterer at de alltid vil fremstille og tilby verdens beste kvalitet på baller. "The only one and number one"-produktet i verden uansett hvor i verden ballene lages.

Ved å kombinere den opprinnelige, japanske teknologien med verdens beste teknologi og materiale, fremmer Moltens sitt ”Global Optimum Management”.

For å dekke alle områdene til Molten Co. har de seks foreninger plassert over hele verden, både i USA, Mexico, Tyskland, Thailand, Kina og Japan. Disse seks stedene gjør Molten Co. til verdens største idretts- og sportsprodusent. De eier sin egen merkevare, styrer sine egne leveranser og og gjennomfører sine egne salg og markedsføring.

I motsetning til andre, er Molten Co. et selskap som er grunnlagt i sitt image. Deres "brand statement" sier "For the real game", og Molten arbeider for å ha en ekte forståelse av markedet. Molten observerer retningen på markedet og lytter nøye til alle behovene til kundene.

Historien bak OL-ballen:

Helt siden vi ble antatt som den offisielle basketballen under OL i Los Angeles i 1984, er Molten-ballen blitt brukt i åtte etterfølgende OL: Seoul, Barcelona, Atlanta, Sydney, Aten, Peking og London.
Molten-ballen er blitt brukt i utallige store sportsarrangementer. Moltens produkter er høyt ansett og rangert som ”The only one and number one”.  Andre selskaper lager lignende produkter, men ingen kan sammenlignes med den høye standarden på Moltens produkter.
Molten er og blir stolte over sin topplassering, sin rankede toppstatus og anser seg selv som globale ledere på området.