• Gratis frakt over 299 kr og gratis retur
  • 30 Dagers åpent kjøp
  • Toll & moms inkludert i prisen

Mid Season Sale opp til -50%

Kontakt kundeservice

21 98 09 80

Åpningstider Mandag - Fredag

  • telefon
  • Mandag - Fredag 9.00-17.00 (lunsj stengt mellom 12.00-13.00)
  • chat
  • Mandag-Fredag 09.00-17.00 (lunsj stengt mellom 13.00 - 14.00)

Under en liten periode kan det være at vi besvarer din e-post på svensk. Vi håper at dette går bra for deg!

Vanlige spørsmål

 Jeg ønsker å bytte en vare som er kjøpt på salg, hvordan gjør jeg det?

Ønsker du å gjøre et bytte anbefaler vi å krysse av for "pengene tilbake" på returseddelen, og opprette en ny bestilling via nettsiden vår på det du ønsker å bytte til. Hadde du en bedre pris ved opprinnelig bestilling sender du det gamle og det nye ordrenummeret ditt til kundeservice, så hjelper vi deg med å justere prisen til den samme som sist gang. Dersom returproduktet ligger på en ubetalt faktura, vil denne makuleres/oppdateres når returen kommer inn, og du betaler heller for det nye produktet.

 Hva gjør jeg om jeg vil returnere et produkt?

Dersom du vil returnere ett produkt pakker du inn produktet i beskyttende emballasje og klistrer på returfraktseddel som ligger med i pakken. -Den er ferdig betalt og adressert til oss. Vær OBS på at returen leveres inn der du hentet den ut, eller på annet PostNord utleveringssted. Ta gjerne en kvittering på at du har levert inn returen om butikken tilbyr det. En retur tar 14 virkedager til oss. Tilbakebetaling skjer vanligvis 1-3 dager etter vi har registrert returen. Har du betalt med kort vil pengene automatisk settes tilbake på samme konto som ved innbetaling. Har du betalt med faktura vil Klarna kontakte deg med spørsmål om hvilken konto du vil ha pengene tilbake på. Står fakturaen ubetalt kan du på forhånd kontakte oss på kundeservice slik at vi kan utsette forfallsdatoen. Da vil fakturaen helt enkelt makuleres/oppdateres når returen kommer inn.

 Hva gjør jeg med min faktura når jeg returnerer?

Dersom du tenker å returnere noe med faktura kan du lett sette frem forfallsdatoen på Klarna.no: https://my.klarna.com/no/nb/login Selvsagt kan du også kontakte vår kundeservice, så hjelper vi deg.
Har du kun returnert deler av hele bestillingen vil du senere motta en oppdatert faktura på epost med det gjenstående beløpet. Returnerer du derimot hele ordren kommer vi å makulere denne så snart returen har kommet inn til oss (inkludert eventuelle purregebyrer). Vennligst ikke betal for bare produktene du har valgt å beholde. Da tror Klarna at du ønsker å delbetale fakturaen og renter vil forekomme.
Det er selvfølgelig ingen problem om du betaler for produktene du har returnert, men det er ikke nødvendig. Da vil Klarna senere ta kontakt for kontoinformasjon ved tilbakebetaling.

 Har dere mottatt returen min?

En retur kan ta omtrent 14 virkedager. Anledningen til det er at vi har lager i Stockholm, og alle pakker fra Norge må tollklareres før de sendes til oss. Så fort returen er håndtert vil du motta en e-post fra oss, så hold gjerne et øye i innboksen din. Skulle det mot formodning ta lengre tid enn 14 virkedager kan kundeservice kontaktes.

 Hvor lang leveringstid har dere?

Vi beregner at du skal få din pakke innen 2-6 arbeidsdager. Levering til Oslo og omegn tar normalt 2-3 dager (Nord-Norge: 3-6 arbeidsdager) Vær oppmerksom på at leveringen kan ta lengre tid, om utleveringsstedet fører med enkelte leveringsdager. Dette gjelder enkelte små steder. Dersom du ikke har mottatt hentemelding på din mobil i løpet av denne tiden ber vi om at du kontakter kundeservice.

Det er helt normalt at sporingslinken viser "ingen mottatt sending" 2-3 dager etter pakken har blitt sendt. Den vil oppdateres så snart pakken er scannet inn på første terminal og da vil sporingslinken aktiveres.